جزئیات بلاگ

سوال بسیاری از کاربران این هست که چرا باید یک وب سایت برای کسب و کارمان طراحی کنیم، در این مطلب به این سوال پاسخ داده می شود.
13 مرداد

دلایل راه اندازی وب سایت برای کسب و کار های امروزی

سوال بسیاری از کاربران این هست که چرا باید یک وب سایت برای کسب و کارمان طراحی کنیم، در این مطلب به این سوال پاسخ داده می شود.
خیلی از افراد به دلیل آشنا نبودن با فضای وب و کسب و کار اینترنتی، همانند گذشته مشغول کسب درآمد به صورت سنتی می باشند. دسته دیگری از این افراد برای رونق کسب و کارشان از کانال یا گروه یا صفحه در شبکه های اجتماعی نظیر تلگرام، اینستاگرام، واتساپ و ... استفاده میکنند.
دسته دیگری از کاربران وجود دارند که پا را فراتر از دو دسته قبل می گذارند و یا از ابتدا کسب و کارشان را از طریق یک وب سایت شروع می کنند (این دسته استارت آپ نامیده می شوند) و یا برای رونق کسب و کار سنتی خود اقدام به طراحی وب سایت شخصی می کنند.

چرا از وب سایت استفاده می شود؟

دلایل متعددی میتوان برای این سوال متصور شد، اما به معرفی و بررسی برخی از مهم ترین آن ها می پردازیم.

چرا از وب سایت استفاده می شود

اعتبار دهی به کسب و کار مجازی در شبکه های اجتماعی

بسیاری از مشتریان شما که قصد تهیه کالا یا خدمات شما که در صفحه یا کانال شبکه اجتماعی شما مشاهده نموده اند، داشته باشند اولین سوالی که در ذهنشان نقش می بندد این است که آیا میتوانند به شما برای پرداخت وجه اعتماد داشته باشند یا خیر. اینکه ایا کالا به دستشان می رسد یا خیر
وب سایت اختصاصی شما میتواند نقش یک مغازه را برای شما بازی کند. شما میتوانید همانند مغازه اقدام به دریافت مجوز های لازم برای راه اندازی کسب و کار اینترنتیتان کنید و با قرار دادن پیوند این مجوز ها در سایت شخصی شما اعتماد مشتریان را جلب نمائید.

وب سایت شما ویترین کار شما است

بسیاری از کسب و کار ها در دنیای امروزی برای دیده شدن نیاز به یک بستر مطمئن در شبکه جهانی اطلاعات (اینترنت) دارند. وب سایت شما میتواند ویترین کار شما باشد. میتوانید در آن کاتالوگی از محصولاتتان به همراه تصاویر و ویدئو و توضیحات گرد آوری کنید و توسط آن در محیط وب دیده شوید.
می توانید اخبار شرکت را در آن قرار دهید یا مطالبی را برای درک بهتر آنچه که انجام می دهید با مخاطبانتان به اشتراک بگذارید.

ارتباط با مشتری از طریق وب سایت

پس از طراحی وب سایت، می توانید با مشتریان و مخاطبان خود ارتباط بیشتر و نزدیک تری از قبل داشته باشید. می توانید گنجینه بسیار ارزشمندی از اطلاعات مشتریانتان جمع آوری کنید و از طریق ایمیل یا پیامک درون پنل وب سایتتان برای آن ها اطلاعیه ارسال کنید، آن ها را از تخفیف ها و رویداد های ویژه مطلع سازید یا محصول جدیدتان را رو نمایی کنید.
مشتریان شما نیز می توانند به سرعت به اطلاعات تماس شما دسترسی داشته باشند و با شما تماس بگیرند یا تیکت پشتیبانی ارسال کنند.

دسترسی آسان و گسترده

شما به واسطه داشتن وب سایت، 24 ساعت روز و 7 روز هفته در دسترس خواهید بود.

تاثیر در ذهن مردم

وب سایت به شما کمک می کند که بازدید کننده بیشتری دریافت کنید و می توانید از تمام کشور و منطقه خودتان مخاطب جذب کنید و در فکر مردم نفوذ کنید.
روشن است که میتوان دلایل بسیار زیادی برای داشتن یک وب سایت اختصاصی برای افراد با تخصص های گوناگون، دسته های مختلف شغلی و انواع کسب و کار بیان کرد. شما کاربر گرامی می توانید نظرات خود را در این مورد در قسمت نظرات این مطلب با ما به اشتراک بگذارید.


نوشته شده توسط: حسین بابائی

اشتراک گذاری
در صورتی که نیاز به لینک کوتاه این مطلب دارید می توانید ورودی متن زیر دریافت نمائید.

ارسال دیدگاه

توجه

برای ارسال دیدگاهتان، باید در سایت عـضو باشید.

اگر قبلا در سایت عضو شده اید، میتوانید از ایـنجا وارد شوید.

متأسفانه شما کاربر سایت نیستید.

برای رأی دادن شما باید در سایت عضویت داشته باشید. اگر قبلا این کار را انجام داده اید، میتوانید دکمه ورود را کلیک کنید

اگر قبلا ثبت نام کرده اید برای ورود به پنل کاربری خود روی دکمه زیر کلیک کنید

ورود

برای استفاده رایگان از امکانات پنل کاربری با کلیک بر روی دکمه زیر عضو شوید

عضویت